Interesuje się teatrem. Teatr między innymi służy rozwojowi różnych elementów osobowości, działa wspierająco, spełnia funkcję terapeutyczne, profilaktyczne, pozwala w zdrowy i bezpieczny sposób pozbyć się frustracji i napływu różnych emocji, które są nieodłącznym elementem w procesie rozwoju. W pracy chętnie używam elementów arteterapii związanych właśnie z teatrem i sztuką. […]
Czytaj dalej…
Moją pedagogiczną myślą przewodnią według, której postępuje jest szkoła i system nauczania Marii Montessori, która wierzyła, że każde dziecko ma wrodzoną chęć do nauki i że otoczenie powinno wspierać je w procesie edukacji, a nie hamować. Maria Montessori kładła nacisk na samodzielność dziecka i swobodne eksplorowanie i uczenie się poprzez doświadczenia. Jestem wielką zwolenniczką tej […]
Czytaj dalej…
W pracy z dziećmi skupiam się na rozwijaniu ich myślenia, ciekawości, samodzielności i pamiętając przy tym o indywidualności każdego z dzieci. […]
Czytaj dalej…
Jako nauczyciel stawiam na inspirację, zachęcając dzieci do samodzielnego myślenia i poszukiwania własnych rozwiązań, zamiast podawania im gotowych odpowiedzi. Moim celem jest wpieranie naturalnej ciekawości dzieci oraz kształtowanie ich samodzielności, co pozwoli im odkrywać świat w twórczy i pełen pasji sposób. Moim zainteresowaniem pedagogicznym, które staram się wplatać do mojej pracy, jest nurt stworzony przez […]
Czytaj dalej…
W relacji z dziećmi zawsze staram się pełnić funkcję opiekuńczą oraz buduję z nimi kontakt, który zapewni poczucie bezpieczeństwa, zaufania i zrozumienia. Prowadzę zajęcia terapeutyczne oraz indywidualne i grupowe (TUS). […]
Czytaj dalej…
W swojej pracy wykorzystuje różne formy aktywności twórczej w rozwoju intelektualnym, poznawczym, emocjonalnym i społecznym. Otaczam opieką każdego wychowanka i dbam o to aby było radosne i uśmiechnięte. Każdy dzień to dla mnie nowe wyzwanie, a uśmiech dziecka to najwspanialsza nagroda. Dużą uwagę przywiązuje na utrzymanie dobrego kontaktu i właściwych relacji z rodzicami dzieci. Ukończyłam […]
Czytaj dalej…